eApila on palvelu, jonka avulla tarjoamme kolmannen palvelukanavan työterveyshuollon ja asiakkaan väliseen yhteydenpitoon vastaanottojen ja puhelinyhteydenottojen lisäksi.

eApila palvelun avulla työterveyshuollon asiakkaat voivat 

  • olla yhteydessä nimettyyn työterveyshoitajaansa
  • täyttää työterveyshuollon asettamia kyselylomakkeita
  • raportoida asiakkaalle yksilöllisesti määritettyjä seurantoja ajasta ja paikasta riippumatta.

eApila – palvelu tarjoaa myös asiakasyritysten HR –osastoille

  • mahdollisuuden jakaa yhteisiä dokumentteja
  • allekirjoittaa dokumentteja sähköisesti
  • varmistaa, että sekä työterveyshuollolla että asiakasyrityksellä on yhteisistä dokumenteista aina viimeisimmät versiot käytettävissään.

eApila – palvelu on tietoturvallinen kanava käsitellä sekä asiakkaan omaan terveyteen liittyviä että esimiehille työyhteisöön liittyviä asioita nimetyn työterveyshuollon tiimin kanssa.

Sähköisen palvelukanavan etuja työterveyshuollon asiakkaille ja asiakasorganisaatioille:

  • Uusi palvelukanava vastaanottojen ja puheluiden tueksi.
  • Suuri osa työterveyshuollon asiakkaiden asioista voidaan hoitaa myös etänä – työntekijän aikaa säästyy.
  • Helppo tapa kerätä tietoa sekä yksittäisen työntekijän että koko yhteisön hyvinvoinnista ja terveydestä.
  • Parhaimmillaan madaltaa kynnystä olla yhteydessä työterveyshuoltoon – varhainen puuttuminen ja ennaltaehkäisevät toiminnot helpottuvat.

 TULETTE SAAMAAN SÄHKÖISEN KUTSUN PALVELUUN !